شناسه خبر : 60350
سه شنبه 09 مرداد 1397 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر عامل موسسه ایثار با جانبازان در باشگاه "جانبازان شهید" دیدار کرد

مدیر عامل موسسه ایثار در دیدار با جانبازان «باشگاه جانبازان شهید» به بررسی مسایل و مشکلات جانبازان این باشگاه پرداخت.

فاش نیوز - مدیر عامل موسسه ایثار در دیدار  با جانبازان «باشگاه جانبازان شهید» به بررسی مسایل و مشکلات جانبازان این باشگاه پرداخت.

بر پایه این گزارش، «محمدرضا پورحاج رضایی» مدیر عامل موسسه ایثار در دیدار  با جانبازان «باشگاه جانبازان شهید» به بررسی مسایل و مشکلات جانبازان نخاعی و 70درصد این باشگاه پرداخت.

در این دیدار ابتدا جانبازان این باشگاه به بیان مسایل و مشکلات فرهنگی، ورزشی، تفریحی، انتظارات خود از این موسسه و برخی نقد ها نسبت به عملکرد موسسه ایثار پرداختند.

در ادامه این دیدار، مدیر عامل موسسه ایثار با معرفی مبسوط مجموعه تحت مدیریت خود و نسبتش با بنیاد شهید و امور ایثارگران، به سووالات و ابهامات مطرح شده پاسخ گفت.

وی همچنین در انتهای این دیدار درباره کمک به باشگاه جانبازان شهید که تعداد زیادی از جانبازان ویلچری و غیره را تحت پوشش دارد، و فراهم کردن امکان استفاده از اماکن ورزشی و استخرها در مناطق مختلف (چهارگوشه) تهران  قول هایی داد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام لطفا بگین چه مدت طول میکشه جواب تایید شهادت جانبازان متوفی از کمیسیون عالی سپاه بیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi